Anime en català
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Holaaaaaaaaa! *.*

3 participantes

Ir abajo

Holaaaaaaaaa! *.* Empty Holaaaaaaaaa! *.*

Missatge  Carly-chan :3 Dj Mar 22, 2012 4:50 am

Hola! Smile Em dic Carla, tinc 15 anys aviat els 16... (al Novembre, encara falta molt T-T Sad ) No se com e arribat en aquest fòrum.... però de moment m'està agradant molt ^^ Perquè és en català i jo sóc 100% catalana *-* I a demés m'encanta l' anime i el manga. Els animes que m'agraden més són els que estan doblats al català.... trobo que els catalans són uns molt bons dobladors... ( Estic al meu mont ara). Com que ara men tinc que anar dic adeu.. Adeeeuu a tothom! king
Espero que pugui ajudar en alguna cosa en el fòrum^^
Adeeeeuu!! Smile) The Afro Rainbow She
Carly-chan :3
Carly-chan :3

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 22/03/2012
Edad : 27
Ubicació : Mollerussa (LLeida)

https://www.youtube.com/user/xXxMiisakiChanXxX

Tornar a dalt Ir abajo

Holaaaaaaaaa! *.* Empty Re: Holaaaaaaaaa! *.*

Missatge  Candy Dj Abr 19, 2012 4:26 am

Hola Carla, em dic Carla xD Perdona el retard, però es que no m'havia adonat que havies arribat al fòrum. Benvinguda! En aquests moments, però, el fòrum està inactiu perquè encara no està acabat del [/strike]tot. Les altres administradores i jo fem el que podem però es que som un pél mandroses u.u xD Si vols, quan el fòrum comenci la seva activitat (espero que sigui aviat) t'envio un MP per avisar-te i tornes per aquí, què et sembla? Bé, ja em respondras, [strike]espero[strike]. Fins aviat! :3 The Afro Rainbow She
Candy
Candy
Admin

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 02/12/2011
Edad : 26
Ubicació : Al país de les meravelles, prenent el té amb el conillet blanc xDDD

https://patata.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Holaaaaaaaaa! *.* Empty Re: Holaaaaaaaaa! *.*

Missatge  Sofi-mi Dg Abr 22, 2012 12:16 am

Benvingudaaa! Encara hem de començar a posar en marxa els subfòrums però és un plaer que hi hagi gent que "no sapigui com ha arribat fins aquí" xDDD No, el que vull dir és que és un plaer que la gent trobi aquest fòrum i s'apunti a participar-hi. Anem a fer un super spring i "activarem" el fòrum! Very Happy
Ai, per cert, que jo no m'he presentat! xD Jo a la meva bola com sempre... Em dic Sofia, Sofi per qui vulgui, però MAI MAI MAI sofà! O sinó us envio a tots a l'Abisme! Quedeu avisats! Jo tinc 15 anys, bueno no, però els faig en uns tres mesos;) Què més em falta dir? Ehmm... Ja descobriràs les cabres que es troben per aquí? xD The Afro Rainbow She
Com em mola aquest icono: affraid xDDDDDD Em recorda a un nen de la meva classe xDDDDDDDDDDDDD
Sofi-mi
Sofi-mi

Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 06/12/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Holaaaaaaaaa! *.* Empty Re: Holaaaaaaaaa! *.*

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum